Dla ambitnych lektorów, którzy chcą:
Program w dużym skrócie:
Jak pracujemy:
*W przypadku dużego zainteresowania możliwa druga edycja.
Najwięcej zleceń dostają ci lektorzy, którzy potrafią:
Ponieważ posiadam 30 lat doświadczenia w branży lektorskiej – zarówno jako lektorka, jak i reżyser nagrań. 🎤
Miałam przyjemność współpracować z wieloma znanymi markami, takimi jak Coca-Cola, Palmolive, Dyson czy Colgate. Znam ten świat z obydwu stron mikrofonu.
Nazywam się Beata Kozikowska. Jestem aktorką, lektorką, reżyserką nagrań i trenerką. Studia na Akademii Sztuk Teatralnych zaszczepiły we mnie wrażliwość na słowo mówione, którą wykorzystuję w pracy z głosem. Od niemal 10 lat prowadzę warsztaty lektorskie i pracuję jako wykładowczyni Warszawskiej Szkoły Filmowej, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Uwielbiam tworzyć angażujące i skuteczne doświadczenia edukacyjne dla moich uczniów. ❤️ Aby jeszcze lepiej dzielić się swoją wiedzą, ukończyłam podyplomowe studia trenerskie na SWPS i nieustannie się rozwijam.
Co zyskasz dzięki współpracy ze mną?
🎯 Wypracujesz własny styl i pewność przed mikrofonem.
🎯 Nauczysz się profesjonalnej interpretacji tekstów reklamowych.
🎯 Dowiesz się, jak skutecznie współpracować z klientami.
🎯 Odkryjesz swoje mocne strony i zbudujesz na nich swoją pozycję w branży.
Stawiam na:
✅ naukowo potwierdzone metody pracy z głosem i mową
✅ prawdziwy i zarazem wspierający feedback – w atmosferze bezpieczeństwa uczymy sie najlepiej
✅ rozwój osobisty – dmucham w skrzydełka
✅ praktyczne umiejętności – daję wędkę, i uczę jak się nią posługiwać
To naprawdę dobre pytanie! W dobie AI i syntezy mowy, rola lektora ewoluuje, ale z pewnością nie zanika. Zobacz dlaczego według mnie warto doskonalić swoje umiejętności lektorskie, nawet w obliczu rozwoju technologii:
Autentyczność i emocje:
Interpretacja i kreatywność:
Dostosowanie do potrzeb:
Relacje i współpraca:
Pamiętam, jak sama na początku mojej reklamowej drogi przeżywałam każde nagranie. Chciałam się rozwijać w czytaniu reklam, ale wtedy nie było żadnej takiej szkoły ani kursu. Brakowało jasnej drogi i wsparcia.
Dlatego stworzyłam ten program mentoringowy.
Chcę pomagać moim uczniom łatwiej wystartować w tym zawodzie.
W swojej pracy tworzę bezpieczną przestrzeń, w której można śmiało przekraczać własne ograniczenia, odkrywać nowe możliwości oraz rozbudzać kreatywność i wyobraźnię.
Mogę być Twoim przewodnikiem na tej drodze.
Indywidualne podejście i wsparcie:
Praktyka w małej grupie:
Wiedza o branży:
Naucz się interpretować teksty reklamowe jak aktor i twórz angażujące historie swoim głosem.
Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia lektorki i reżyserki w jednym, aby osiągnąć mistrzostwo w czytaniu reklam.
STRUKTURA PROGRAMU:
CELE MERYTORYCZNE
COTYGODNIOWY RYTM NAUKI:
Tydzień 1: Fundamenty narracji reklamowej
🎤 Poznanie kluczowych elementów narracji
🎤 Odkrycie własnego potencjału głosowego
🎤 Praktyczne ćwiczenia budowania opowieści głosem
Tydzień 2: Warsztat lektorski
🎤 Techniki różnicowania głosu
🎤Praca z intonacją
🎤 Praktyczne zastosowanie różnych stylów mówienia
Tydzień 3: Typologie reklam
🎤Analiza różnych rodzajów reklam
🎤Odkrycie swojej specjalizacji
🎤Narzędzia do świadomej interpretacji
Tydzień 4: Budowanie autorytetu w głosie
🎤 Techniki budowania pewności w głosie
🎤 Praca nad przekazem eksperckim
🎤 Praktyczne ćwiczenia z konkretnymi reklamami
Tydzień 5: Ekspresja i emocje
+ Start w zawodzie
🎤Zaawansowane techniki pracy z głosem
🎤Praktyczne aspekty zawodu lektora
🎤 Wskazówki dotyczące rozwoju kariery
Cena całego programu – razem z konsultacjami – wynosi: 3200 zł. Jeśli jednak zdecydujesz się na zakup do 22 lutego, zapłacisz 2900 zł.
To mniej niż lektor zarabia na dwóch reklamach telewizyjnych.
W każdej kolejnej edycji cena będzie wyższa.
Planuję jedną edycję tego kursu rocznie.
Jeśli to czytasz, to najprawdopodobniej rozważasz udział w programie. Ogromnie się z tego cieszę. Widzisz zapewne, że nie ma tu możliwości zakupu.
Powodem jest to, że bardzo mi zależy na tym, żeby dobrać grupę o wyrównanym poziomie.
Wybacz jeśli po raz szesnasty powtarzam tę informację, ale na pewno wiesz jak większość ludzi czyta oferty.
Zatem… zanim rozpoczniemy współpracę, zapraszam Cię na krótką, niezobowiązującą rozmowę ze mną.
Ta rozmowa ma podwójną wartość:
✅dla Ciebie to okazja, by lepiej poznać program i zadać wszystkie nurtujące pytania
✅dla mnie to możliwość dopasowania grupy o zbliżonym poziomie, co znacząco zwiększa efektywność nauki
Na decyzję zostało Ci jeszcze
Tylko do końca 22 lutego możesz kupić dostęp do programu w niższej cenie. Jeśli nie chcesz przepłacić, nie zwlekaj. Tyle czasu zostało do końca przedsprzedaży.
Tak, to prawda, chociaż nie jest to podstawowa stawka za nagranie reklamy telewizyjnej. Jeśli się nie jest kimś znanym i rozpoznawalnym jak np. Krystyna Czubówna, podstawową stawką jest 1500 zł za nagranie głosu do reklamy z prawami do emisji w telewizji na rok. I jest to prawdą nawet jeśli czytasz w tej reklamie jedno słowo. 2500 zł zarobisz, jeśli dojdą do tego prawa autorskie za emisję w internecie. 5000 zł (albo więcej) możesz zarobić jeśli stajesz się głosem jakiejś kampanii na wyłączność, albo jeśli klient wykupi prawa na dłużej niż na rok i na więcej pól eksploatacji
Ten program jest skierowany do średnio zaawansowanych lektorów. Zależy mi, żeby mieli już podstawowy warsztat przed mikrofonem, żebyśmy mogli zagłębić się w profesjonalne niuanse. Minimalne wymagane umiejętności: płynne czytanie na głos, zrozumiała dykcja (brak wad wymowy), choćby niewielkie doświadczenie w pracy z mikrofonem. Ważny jest też czas na udział w warsztatach oraz ćwiczenia własne.
W trakcie warsztatów nie musisz mieć profesjonalnego sprzętu. Im prościej - tym lepiej. Niemniej potrzebny jest komputer z dostępem do internetu, oraz dyktafon w telefonie (telefon w trybie samolotowym). Sprawny internet, oraz miejsce do ćwiczeń w czasie warsztatów. Przyda się drukarka do wydrukowania tekstów, ale to nie jest konieczne. Z wydrukowanym tekstem pracuje się łatwiej, ale w studiach coraz częściej widzimy tekst na ekranie tabletu.
Program nie gwarantuje pracy. Udział w programie daje wiedzę i umiejętności, które zwiększają szanse na sukces w branży.
Najwięcej uwagi poświęcimy: nabieraniu wprawy w różnorodnej interpretacji tekstów reklamowych, kulisom pracy głosem przy reklamach, zrozumieniu specyfiki pracy przy reklamach, budowaniu własnej marki lektora, umiejętnościom niezbędnym we współpracy z klientami, oraz pogłębianiu świadomości własnych kompetencji i zdolności do samodzielnego ich pogłębiania. Będziemy rozwijać warsztat głosowo-narracyjny. Nie zajmiemy się: setupem domowego studia, ani umiejętnościami technicznymi związanymi z nagrywaniem się samodzielnie.
Zajęcia odbywają się online w Google Meet, nagrania i ćwiczenia stopniowo wraz z biegiem kursu będą lądować na platformie kursowej. Widzisz się ze mną na żywo raz w tygodniu podczas 2,5 godzinnego warsztatu (w środę 10:00-12:30, lub w czwartek 18:00-20:30) oraz w piątki podczas sesji Q&A, której długość będzie zależała od ilości pytań.
Nie mam żadnej akredytacji do wydawania certyfikatów, niemniej z przyjemnością wystawię zaświadczenie o ukończeniu z sukcesem kursu wszystkim obecnym na warsztatach i na konsultacjach ze mną uczestnikom.
Koszt programu 3200zł. W przedsprzedaży możesz kupić dostęp w cenie 2900zł. W cenę wliczone są warsztaty, indywidualne konsultacje ze mną, a także materiały szkoleniowe i dostęp do grupy na telegramie oraz do platformy z nagraniami, ćwiczeniami i materiałami.
Tak, możesz zrezygnować z programu mentoringowego. Masz na to 14 dni od momentu zawarcia umowy. Nie musisz podawać powodu rezygnacji i nie poniesiesz z tego powodu żadnych dodatkowych kosztów.
Aby zrezygnować, wystarczy, że wyślesz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (możesz skorzystać z gotowego wzoru, który udostępniamy) na nasz adres korespondencyjny lub e-mail w ciągu 14 dni od zawarcia umowy.
Pamiętaj jednak, że jeśli zacząłeś już korzystać z programu (np. odbyły się już pierwsze zajęcia lub miałeś dostęp do materiałów online), a minęło 14 dni od zawarcia umowy, prawo do odstąpienia od umowy może nie przysługiwać. W takim przypadku, jeśli zrezygnujesz z programu, zwrócimy Ci tylko kwotę proporcjonalną do niewykorzystanej części programu
Tak, napisz do mnie w tej sprawie na kontakt@beatakozikowska.pl
Każdej osobie wystawiam fakturę bez VATu.
W trakcie programu, mamy regularny kontakt w grupie w aplikacji Circle (raz w tygodniu spędzam w grupie 1 godzinę i możemy wtedy porozmawiać), w czasie konsultacji i w czasie warsztatów. Jest też możliwość wysyłania mailem wszelkich pytań, na które odpowiadam podczas Q&A na żywo w piątki. Po ukończeniu programu zapraszam do kontaktu mailowego. Oczywiście zawsze można wykupić u mnie dalszy mentoring - dla moich stałych klientów oferuję specjalną cenę.
Rekrutację wymyśliłam ponieważ chcę zadbać o jak najlepsze warunki do nauki w trakcie programu. Żeby sprawdzić czy to jest program dla Ciebie zapisz się na 20 minutową rozmowę kwalifikacyjną ze mną. To nie będzie egzamin, a raczej sympatyczne rozmowa. Spróbuje Ci maksymalnie pomóc, nawet jeśli ten program nie będzie najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie.
Ruszamy z programem 7 marca. Zakończenie 14 kwietnia.